marți, 27 aprilie 2021

Incredere

 Eu cred ca pot sa zbor, tu ma-intrerupi si-mi spui ca nu pot. Eu cred ca pot sa inot, tu-mi zici ca ma inec si-n apa sarata. Iti spun ca vreau sa urc pe Everest, tu ma opresti crezand ca-mi rup picioarele. Dorinte inflacarate se sting pe rand la fiecare rasarit si desi soarele dogoreste, mi-e mai bezna ca oricand. Mi-ai spus ca nu mai vad bine, asa ca mi-am pus ochelari, dar mai rau vad in bezna asta. Mi-am luat carje ca spuneai mereu ca sunt impiedicata, dar merg din ce in ce mai greu, asa ca de multe ori prefer sa stau in pat cu orele... Mi-ai spus ca vorbesc prostii, asa ca am ajuns sa vorbesc prin semne. Un rid, doua, trei, se tot aduna nefacand nimic, asa pe nesimtite si stau, privesc imagini derulandu-se pe repede inainte. Am ajuns sa nu ma mai bucur de film,ci il privesc pasiv... M-am saturat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu